Friday 6 May 2011

Novel Fixi yang keempat

Dendam ialah novel Fixi yang keempat. Penulisnya Affifudin Omar pernah menjadi Timbalan Menteri Kewangan Malaysia pada suatu ketika dulu. Buku dalam proses printing & akan siap minggu depan. Untuk menang buku percuma, jenguklah fan-page ni hari Isnin ye!

5 comments:

said...

Amir, tiga titik dekat title dendam tu intentional ke?


p/s: buku cekik yang saya beli di pwtc itu hari takde autograf Ridhwan. Yang dua lagi ada autograf penulis masing-masing. haha.

Amir Muhammad said...

Ntah dari mana datangnya tiga titik tu. Tapi novelnya memang ada orang yang mati ditembak, jadi mungkin melambangkan kesan peluru.

Butu otograp CEKIK memang yang habis dulu kat PWTC.

Unknown said...

en.amir..

baru menghabiskan cekik..

sekarang tgh larut menghabiskan kougar..

next, mau beli pecah dan dendam..err, mtk tanda tangan sekali mcm di pwtc hari tu boleh?

Amir Muhammad said...

Buku bersain semua dah habis semasa di PWTC.

ZAR said...

Amir,
Saya baru selesai baca novel Pecah. Saya beli masa pelancaran hari tu tapi baru semalam habis baca..Wow, tak sangka novel tu sebagus tu...saya tertanya2 siapakah penulisnya yang sungguh bagus itu sebab saya tak berapa kenal (or saya je yg memang tak kenal)...Novel Cekik pun bagus juga tapi tak mengejutkan saya sebab saya yakin penulisnya memang bagus..tapi novel Pecah sungguh2 mengejutkan..semasa membaca novel itu saya asyik tertanya, berapalah agaknya umur mamat ini sebab ada perkataan seperti arloji dan khutubkhannah yg digunakan memang klasik...so, sampaikan salam saya untuk Khairulnizam Bakeri, dwngan ucapan setinggi-tinggi tahniah! Saya sangat suka!

-zai :)